Je kunt gelijk instappen!

Iedereen die voordelig ‘nieuw’ wil rijden, kan nu profiteren van Univé SlimRijden. Dit superslimme concept is afgelopen zomer ontwikkeld door Univé Noord-Nederland, samen met Opel en de NS. Met Univé SlimRijden beschik je over een van de nieuwste modellen van Opel (Agila, Corsa en Meriva) tegen een relatief laag vast maandelijks bedrag. Het enige dat je daarna nog betaalt is de brandstof.

Opel

Zo rijd je in een nieuwe Opel Agila vanaf slechts €299,- per maand en in de allernieuwste Opel Corsa vanaf € 339,-. Wegenbelasting, verzekering, garagekosten, pechhulp, een vervangende auto, alles zit bij het bedrag in. Het vaste maandbedrag is lager dan de afschrijvingskosten (de waardevermindering van je auto) die je anders maandelijks kwijt zou zijn. Bovendien ontvang je bij Univé SlimRijden een gratis NS voordeelurenkaart, ook nog eens goed voor het milieu... En na vier jaar ruil je de Opel in voor weer een nieuw exemplaar. Je rijdt dus altijd nieuw en zonder zorgen!

Senior adviseur Marieke Smit woont in Assen en werkt in Groningen: ‘Dan heb je een betrouwbare auto nodig die je niet in de steek laat. Maar jaren sparen voor een nieuwe auto is ook zo eens wat. En liever houd ik wat spaargeld op de bank. Er zijn zoveel andere leuke dingen mee te doen. Een reservepotje achter de hand is natuurlijk ook een fijn gevoel’. Toen Marieke hoorde van Univé SlimRijden hoefde zij niet lang na te denken. Inmiddels is zij de trotse eigenares van een fraaie spiksplinternieuwe Opel Corsa. ‘Ik was verbaasd toen ik zag wat voor mooie nieuwe auto dat is. En ook verder zie ik alleen maar voordelen. Met mijn vorige auto’s was ik elk jaar toch wel een flink bedrag kwijt aan de garage. Terwijl dat toch zeker geen oude barrels waren.

Nu rijd ik heerlijk in mijn nieuwe Opel en mijn spaargeld blijft netjes op de bank. Dat is zelfs meer geworden, want het bedrag dat ik via Marktplaats voor mijn ‘oude’ auto ontving, heb ik er direct bij opgezet!’. Inmiddels hebben meer mensen de voordelen van Univé SlimRijden ontdekt. Zo stapte ook een ouder echtpaar direct in, voortaan fijn op weg naar de kinderen in een veilige nieuwe auto. Een nieuwe auto zonder geld te lenen of je spaargeld aan te spreken? Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn.

Toch is het zo. Maar natuurlijk gaat Univé niet over één nacht ijs. Eerst bekijkt Univé samen met u of de maandelijkse kosten geen probleem zijn en of u geen (hoge) BKR-schulden heeft. Maar dan is ook alles geregeld.